Reynmen
Reynmen
Reynmen

Yusuf Aktaş nam-ı diğer Reynmen 6 Aralık 1995’de İstanbul’da dünyaya gelmiştir. BGgo hayatına 12 Ocak 2016 tarihinde başlamış ve geneli life style, entertainment tarzı videolarla tanınmıştır. Daha sonra 25 Ocak 2019 tarihinde Derdim Olsun adlı parçayla bir çok rekora imza atmıştır.

Reynmen - Leila ( Official Video )
2:51
90 GÜNLÜK VÜCUT DEĞİŞİM VİDEOSU
11:43
Ogi, Dogi, Can VS ft. Sado - Gardaşım
2:04
Reynmen - Ela (Official Video)
3:11

Reynmen - Ela (Official Video)

преди 7 месеца

YENİ ARABAMI KAPLATTIM !
11:37

YENİ ARABAMI KAPLATTIM !

преди година

Reynmen - Derdim Olsun (Kamera Arkası)
11:40
Reynmen - Derdim Olsun (Official Video)
3:39
HOLLYWOOD YILDIZLARIYLA GÖRÜŞMEK !
11:18
AMANDA CERNY 'E TÜRKÇE ÖĞRETTİM
11:17
SURVİVOR'A GİTTİM! TÜM GERÇEKLER!
10:52
Suriye El-Bab'ta Bir Gün Geçirmek!
24:02

Suriye El-Bab'ta Bir Gün Geçirmek!

преди 2 години

Berkcan Güven ile Kardeşleri Değişmek !
38:47
Yılbaşı Özel Videosu -  #2018
3:12

Yılbaşı Özel Videosu - #2018

преди 2 години

Sosyal Bir Bela
1:01

Sosyal Bir Bela

преди 2 години

Voyovoy - Kamera Arkası
12:33

Voyovoy - Kamera Arkası

преди 2 години

Reynmen ft. Veysel Zaloğlu - Voyovoy
4:52

Reynmen ft. Veysel Zaloğlu - Voyovoy

преди 2 години

Reynmen ft. Lil Bege - #Biziz
3:35

Reynmen ft. Lil Bege - #Biziz

преди 2 години

Google'da Kendimi Arattım !
12:50

Google'da Kendimi Arattım !

преди 2 години

Коментари
  1. istanbul 34

    istanbul 34преди час

    bggo.info/video/f4Zkl6eWpqTMbbs.html

  2. El Djia

    El Djiaпреди час

    Krankes lied

  3. CLASSIC GAMES

    CLASSIC GAMESпреди час

    Vay be adam yapmış wallah helâl

  4. Lale Gültekin

    Lale Gültekinпреди час

    Ohaaa su sarkıya bakarmısız sizce nasıl ben çok beğendim bggo.info/video/pGWeqZ2Og8qkeM0.html

  5. XqSavageqX

    XqSavageqXпреди час

    Yardım et tarafı bozmuş ama güzel şarkı <3

  6. ela ali

    ela aliпреди час

    bi vicdanlı diyor bi vicdansız diyor çocuğa😂😂

  7. pubg delisi

    pubg delisiпреди час

    Kaçıncı karı la ela leyla

  8. oyun tv kral tr 38

    oyun tv kral tr 38преди час

    OLUM BAZILARI SARKI YAPIYO 2 YILDA 47 MILYON IZLENIYO REYNMEN SARKI YAPIYO 1 HAFTADA 47 MILYON IZLENME EDIT: YORUM TUTMUŞ

  9. EMIR SARI İLE MATEMATİK YAYINEVİ

    EMIR SARI İLE MATEMATİK YAYINEVİпреди час

    Çok güzel olmuş birdaha olmasin

  10. Alperen

    Alperenпреди час

    .

  11. Kaan Kartal

    Kaan Kartalпреди час

    100.000.000 MİLYON DA GÖRÜŞMEK ÜZERE LEİLA :) ⬇️

  12. ilknur akgol

    ilknur akgolпреди час

    Çok güzel ya bayıldım defalarca tekrar tekrar dinleyebilirim

  13. eylenme zamanı yaşasın

    eylenme zamanı yaşasınпреди час

    1:21. RELAX ⚡⚡

  14. Hasan Demirci

    Hasan Demirciпреди час

    DİNLERKEN GÜMÜŞ 4 E DÜŞTÜM

  15. Anatoli Todorov

    Anatoli Todorovпреди час

    😍😍😍😍😍

  16. BSO SONER- GAMEX

    BSO SONER- GAMEXпреди час

    𝔼𝔽𝕊𝔸ℕ𝔼

  17. Leonora Kryeziu

    Leonora Kryeziuпреди час

    50 ml olunca çağriiiinnnnn!!! Haydi bayyy🤗✌👑

  18. C0NSTRUCTOR

    C0NSTRUCTORпреди час

    Warum zum f*ck ist sowas wieder in den deutschen Trends?

  19. Cemal Kartal

    Cemal Kartalпреди 2 часа

    Yeni sarkisi :eyvah corana virüsü kaparak ölüyo

  20. gunesbasak

    gunesbasakпреди 2 часа

    superrr

  21. Rahman ORUÇ

    Rahman ORUÇпреди 2 часа

    LAN SEN ADAMIN LÖPÇÜĞÜSÜN ADAMLIGIN PASTASISIN LAN SEN FENASIN BAŞA BELASIN KRAL YAV

  22. 3LAWY GAM7R

    3LAWY GAM7Rпреди 2 часа

    ❤😊🇵🇸

  23. Burak Tura

    Burak Turaпреди 2 часа

    Sizce güzelmi ,,)+1👍

  24. Burak Tura

    Burak Turaпреди 2 часа

    Yav bu Leyla kim ya

  25. Burak Tura

    Burak Turaпреди 2 часа

    Ama çok güzel eline sağlık güzel olmuş

  26. Kayacan Kaya

    Kayacan Kayaпреди 2 часа

    Müq

  27. Serpil Kaymaz

    Serpil Kaymazпреди 2 часа

    😍😍😍😍

  28. Gürbüz Alet

    Gürbüz Aletпреди 2 часа

    Sevdimlan seni dobra cocuksun

  29. kdr dmn62

    kdr dmn62преди 2 часа

    ❤️

  30. Abdülkadir Demirci

    Abdülkadir Demirciпреди 2 часа

    👍👍👍👍👍👍

  31. Sesli Chat

    Sesli Chatпреди 2 часа

    www.seslinur.com/sesli-chat-sitelerinde-sohbet-keyfi-seslinur.com-19.html

  32. Ela Işık

    Ela Işıkпреди 2 часа

    Bu klipte eski Yusuf ölüyor. Bu şarkı ve sonrasında ise Sosyal Medya Kralı Reynmen ortaya çıkıyor.

  33. Gülnaz Kınık

    Gülnaz Kınıkпреди 2 часа

    Şuana kadar reynmenin şRkılarında en favorim leila ve ela

  34. Leesinin Babası

    Leesinin Babasıпреди 2 часа

    Lisede sevdiğim kızın adı leyla idi Bursa’dan taşınmışlardı bugün İstanbul taksimde karşılaştık kucağında çocuğu vardı hayırlısı böyleymiş leylam iyi geceler

  35. Ela Işık

    Ela Işıkпреди 2 часа

    Şarkı turu yapıyorum ama nasıl iyi geliyo. Leila, Ela, Derdim Olsun, Dolunay, Radyoda Neşet, Hevesim Yok, Yoksun Başımda, #biziz , Voyovoy Vallaha her şarkısı bağımlılık yapıyor helal olsun be abi

  36. Bekir Tekin

    Bekir Tekinпреди 2 часа

    Çok guzel söylüyor

  37. Halil Çakan

    Halil Çakanпреди 2 часа

    Helal sana

  38. Ümidi The Babo

    Ümidi The Baboпреди 2 часа

    Gelecekten geliyorum ve leila şarkın 46 milyon izlendi

  39. Gülcan Gündoğar

    Gülcan Gündoğarпреди 2 часа

    Abi sahinsah gs İcin sarkıcıkartı sende bjk İcin cıkart

  40. 1HayalMisaly -DenizCan

    1HayalMisaly -DenizCanпреди 2 часа

    █▀█─█──█──█▀█─█─█ █▄█─█──█──█▄█─█▄█ █─█─█▄─█▄─█─█─█─█ BÜYÜKTÜR.

  41. Serkan Sahin

    Serkan Sahinпреди 2 часа

    Elayla leila Derdi oldu adamin

  42. Serkan Sahin

    Serkan Sahinпреди 2 часа

    Leila

  43. Alperen

    Alperenпреди 2 часа

    Bb

  44. Muhammed Sarı

    Muhammed Sarıпреди 2 часа

    reynmen diye okunur anlamı ise *Adam* ha bu arada like atan herkes adamdır buda benden😎😎😎

  45. Romantik

    Romantikпреди 2 часа

    🇹🇷🤟🐺🤟🇦🇿

  46. Mehmet Asi

    Mehmet Asiпреди 2 часа

    Şimdi Reynmen konser verse 27 milyon kişi mi gelecek ?

  47. Rövşən Yt

    Rövşən Ytпреди 2 часа

    *Derdim Olsun Yeni Şarkım Çıksın sjskjs😂*

  48. yağmur kılıç

    yağmur kılıçпреди 2 часа

    Harika

  49. mustafa

    mustafaпреди 2 часа

    derste leila söylüyoruz hoca yanımıza gelip adam olun dedi .d?

  50. hüseyin akan

    hüseyin akanпреди 2 часа

    Athena der geçerin

  51. Əd1sz

    Əd1szпреди 2 часа

    This song is gooooddddd 😍 From The Netherlands

  52. Müjdat Kaya

    Müjdat Kayaпреди 2 часа

    Abi çok iyiii

  53. Müjdat Kaya

    Müjdat Kayaпреди 2 часа

    Evet

  54. Kismet Bulut

    Kismet Bulutпреди 2 часа

    Sakal çok yakışıyor . Ayrıca küpe sana olmamış takma sakin.

  55. Kenan Elmas

    Kenan Elmasпреди 2 часа

    Süper

  56. Babalar Oyunda

    Babalar Oyundaпреди 2 часа

    Yeni bir prim bulundu : Beğeninde her bildirimde kilidi açayım.

  57. Hasan Avcı

    Hasan Avcıпреди 2 часа

    Olm bu adam ne yaa her şarkısi efsana💪 Buna gırtlak derler😂😂

  58. ali huseynov

    ali huseynovпреди 2 часа

    Yusuf abinin arkasında yatakta birisi var kardesimi?

  59. Bir Ömür

    Bir Ömürпреди 2 часа

    Melek gibi kalbi var Eli eline değmemiştir kimseyle Rakam tutardık onun için Yarışma gibi kazanmak için En sonunda buldum formülünü Mutluluğun ismini resmi olsun meryem. Yeni şarkım az kaldı reynmen hikaye olacak...

  60. Oyun Konsolu

    Oyun Konsoluпреди 2 часа

    Şarkıyı Dinliyip Yorumları Okuyanlara Selam Olsun 👋

  61. BEKIR SEFA

    BEKIR SEFAпреди 2 часа

    hepsini dızlican

  62. DARKZ

    DARKZпреди 2 часа

    Amk bi kadın gördüm kadının saçı çok kısaydı hadi yakışmış desem yakışmamışda maymun daha güzel la zaten yorumu okuyunca zaten karı dikkatinis çeker

  63. Celal Bayar

    Celal Bayarпреди 2 часа

    Zabağa kadar burdayız mugo

  64. Zümra Baykal

    Zümra Baykalпреди 2 часа

    Haci..nezaman..qarayadoyacan..enes..baturu..duvarlarda..ezdin..olmadl..kallqslz..dedin.. Rafuk..vidyo..güzel..olmuş

  65. Yusufcan Koçer

    Yusufcan Koçerпреди 2 часа

    Abi allah rizasi bi kalb bizde siradanliktan cikalim👍❤

  66. Bedirhan Altun

    Bedirhan Altunпреди 2 часа

    Reynmenin traşlı hali Deniz Türüç la jdjfksks

  67. Melek Aktürk

    Melek Aktürkпреди 2 часа

    Kardeşinle video çekermisin ?

  68. ÇAĞATAY CEYHAN

    ÇAĞATAY CEYHANпреди 2 часа

    Yorumların % 50 si neden reynmen her klipte ölüyor Yorumların % 25 i çalıntı yorumlar Yorumların %25 i yeni videomu izleyin

  69. Alparslan Alan

    Alparslan Alanпреди 2 часа

    Sormuyorum leylaya falan anamızı aglatti leylalar 🙄😥

  70. KeremOfficial YT

    KeremOfficial YTпреди 2 часа

    I Am Reynmen "Yusuf" The Fastest Man Alive . . .

  71. Nuri Kadın

    Nuri Kadınпреди 3 часа

    Dilara gazel düştü Gripin’i yap

  72. Nuri Kadın

    Nuri Kadınпреди 3 часа

    Rey man kardeşim bir kere de dilara ne web ne yap

  73. ÇAĞATAY CEYHAN

    ÇAĞATAY CEYHANпреди 3 часа

    Bu yoruma 1000 Like gelirse .......... 1000 Like gelmiş olucak

  74. Efe Berk Offical

    Efe Berk Officalпреди 3 часа

    "Ela" Idi "leilla" oldu heralde bundan sonraki şarkıda "Süheyla" Olur.

  75. Hüseyin Özdemir

    Hüseyin Özdemirпреди 3 часа

    Güzel be sarkı abi nediyim baska

  76. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Zabağa Kadar

  77. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    SEN LEİLA KADAR SEVSEYDİN, BEN MECNUNU UTANDIRMASINI İYİ BİLİRDİM.

  78. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    R❤️ RE❤️ REY❤️ REYN❤️ REYNM❤️ REYNME❤️ REYNMEN❤️ REYNME❤️ REYNM❤️ REYN❤️ REY❤️ RE❤️ R❤️

  79. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Organ mafyası deyilim ama bir kalbini alırım Yusuf abi ♥️

  80. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Reynmen : Leyla ah leyla Koray Avci : Yazımı kışa çevirdin leylam Leyla : Lan ben bşy yapmadım salın beni

  81. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Şarkıyı Dinlemeden Önce: ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dinledikten Sonra: ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙) #reynmen

  82. Alperen

    Alperenпреди 3 часа

    Jhh

  83. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Dönüp dolaşıp yine kendimi burda buluyorum ❤️

  84. BT///60

    BT///60преди 3 часа

    Kulağa hoş geliyor. Güzel olmuş

  85. Faysal Kayra

    Faysal Kayraпреди 3 часа

    QNB FİNANS BANK reklamı yapılıyor

  86. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    BGgo: Seni Trendlere Koymuyorum. Reynmen: Gerek yok ztn cnm ben trendlere Koyuyorum..

  87. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Nalan Nalan diye gezerken leila leila diye gezmeye başladık tebrikler.

  88. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Yıldırım'ı anlamayanlar Reynmen logosudur ..

  89. Kaan Gunay

    Kaan Gunayпреди 3 часа

    Güzel şarkı ama bence derdim olsun ve eladan sonra düşüş

  90. Tuna Bulut

    Tuna Bulutпреди 3 часа

    abi kötü yorum gibi olmasın ama klibin bazı yerlerinde keko ya benzesin (kötüleme amacıyla yazılmadı)

  91. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Reynmen: Leyla Kadr: Leyla Velet : Leyla mero:Leyla Tahribad-ı isyan:Leyla Leyla: SALIN BENİ YAVW

  92. PubgHaneTr

    PubgHaneTrпреди 3 часа

    Babam: odaya girdi kapat lan şunu dedi Ben : neden Babam: daha büyük hoparlör var onunla dinleriz Arkadaşlar bir likeyi çok görmeyin eyw yorum tutmuş cansınız

  93. szfrnlprn fşnndrn

    szfrnlprn fşnndrnпреди 3 часа

    Nh

  94. Azar Yousefipour

    Azar Yousefipourпреди 3 часа

    Parayı buldun abi vidiyo atmiyon at artık.diyer yutuburları izlemekten bıktım lutfen vidiyo at

  95. szfrnlprn fşnndrn

    szfrnlprn fşnndrnпреди 3 часа

    ..

  96. İzzettin Aydemir

    İzzettin Aydemirпреди 3 часа

    2021 hala izleyenler +1

  97. Yunus Emre ALTUNOĞLU

    Yunus Emre ALTUNOĞLUпреди 3 часа

    Lan abim haftaya suriyeye gitcek asker o yuzden geldim gelenler 1 like atabilir mi

  98. szfrnlprn fşnndrn

    szfrnlprn fşnndrnпреди 3 часа

    Hhh

  99. szfrnlprn fşnndrn

    szfrnlprn fşnndrnпреди 3 часа

    Bb

  100. szfrnlprn fşnndrn

    szfrnlprn fşnndrnпреди 3 часа

    3